MyBen+

MyBen+ is een stevige optimalisatie ten aanzien van MyBen. In MyBen+ worden wij niet alleen verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van de personeelsbestanden maar wij worden ook het aanspreekpunt voor medewerkers en HR afdeling. Elke communicatie kan aangevuld worden met informatietemplates voor de medewerkers.

Zin om met onze applicatie aan de slag te gaan?

U wilt een demo of u heeft nog vragen?

Contacteer ons

Voordelen van MyBen+

Alle wijzigingen worden automatisch verdeeld over de betrokken polissen en verzekeraars. En ook hier doen wij de controle of de verzekeraar de ontvangen bestanden (met de wijzigingen) op tijd verwerkt.

Partner in Benefits geeft u geen licentie of gebruiksrecht waarbij HR het werk zelf moet doen en er bovendien een licentierecht dient betaald te worden. Integendeel, wij doen het werk en u dient zich geen zorgen meer te maken.

MyBen+ is een AUTOMATISCH platform. Elke personeelswijziging wordt herkend en automatisch verwerkt in het platform. Geen manuele fouten meer!

In samenspraak met HR krijgt elke werknemer een informatiemail die de wijziging communiceert.

HR kan via hun HR platform alle benefits raadplegen per werknemer.

Heeft u vragen omtrent beide formules?

Of u wilt aan de slag gaan?

Contacteer ons
©2025DisclaimerPrivacybeleid