MyBen+

MyBen+ is een stevige optimalisatie ten aanzien van MyBen. In MyBen+ worden wij niet alleen verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van de personeelsbestanden maar wij worden ook het aanspreekpunt voor medewerkers en HR afdeling. Elke communicatie kan aangevuld worden met informatietemplates voor de medewerkers.

Om dit te realiseren worden de bestaande benefits onderworpen aan een grondige controle op alle vlakken.

Kostenstructuren, tarieven, wettelijke aansprakelijkheden, solvabiliteitsnormen zijn vier voorbeelden van het twintigpuntenplan die in een praktische, uitgebreide audit worden besproken.

Partner in Benefits wordt ook de contactpersoon voor alle vragen van nieuwe of bestaande benefits. Dit zowel voor de medewerkers als voor de HR afdeling.

MyBen+ biedt ook een digitaal platform aan waarop elke werknemer kan inloggen. Hier ziet de werknemer niet alleen zijn persoonlijke situatie, maar hij kan indien gewenst een afspraak maken bij zijn “Partner in Benefits” consultant. In deze module zit, zonder meerprijs, een “In the House” clausule die toelaat dat medewerkers in de onderneming een afspraak kunnen maken voor vragen rond hun persoonlijk benefit dossier.

De prijszetting is transparant en betreft een fee per maand.

Zin om met onze applicatie aan de slag te gaan?

U wilt een demo of u heeft nog vragen?

Contacteer ons
Het is niet evident om als werkgever de juiste keuzes te maken voor een collectieve benefit.

Elke verzekeraar promoot nu eenmaal zijn eigen product en nogal wat makelaars kiezen commissie- en productgebonden. Bovendien kennen de extralegale voordelen hun problematiek op één welbepaald moment: als het risico zich voordoet of als het aanvullend pensioenkapitaal wordt uitbetaald. Pas dan krijgt men een goed beeld van de dekkingen waarop men in het verleden heeft ingeschreven als werkgever.

En wat met de administratieve verwerking? En wat met de aansprakelijkheden die toegekend worden aan de werkgever? Wat met verborgen kosten? Partner in Benefits helpt de onderneming om dit alles in goede banen te leiden.

MyBen+ biedt ook begeleiding aan inzake het beleid rond benefits.

Het brengt de aansprakelijkheden van de werkgever in kaart (lees HR Director) en evalueert deze elk jaar opnieuw. Heeft het bedrijf nood aan een structureel toekomstplan dan kan dit samen met Partner in Benefits worden besproken en gerealiseerd.

MyBen+ biedt in het pakket ook aanbestedingen aan. Zowel voor nieuwe benefits als voor bestaande benefits.

MyBen+ beschikt over een digitaal platform om verzekeringsproducten die aangeboden worden in een flexplan administratief te verwerken en op te volgen.

De prijszetting is transparant en betreft een fee per maand.

Voordelen van MyBen+

Alle wijzigingen worden automatisch verdeeld over de betrokken polissen en verzekeraars. En ook hier doen wij de controle of de verzekeraar de ontvangen bestanden (met de wijzigingen) op tijd verwerkt.

Partner in Benefits geeft u geen licentie of gebruiksrecht waarbij HR het werk zelf moet doen en er bovendien een licentierecht dient betaald te worden. Integendeel, wij doen het werk en u dient zich geen zorgen meer te maken.

MyBen+ is een AUTOMATISCH platform. Elke personeelswijziging wordt herkend en automatisch verwerkt in het platform. Geen manuele fouten meer!

In samenspraak met HR krijgt elke werknemer een informatiemail die de wijziging communiceert.

HR kan via hun HR platform alle benefits raadplegen per werknemer.

Heeft u vragen omtrent beide formules?

Of u wilt aan de slag gaan?

Contacteer ons
©2021DisclaimerPrivacybeleid