MyBen

MyBen neemt, net zoals bij het uitbesteden van de loonadministratie, de verantwoordelijkheid om alle wijzigingen per maand te communiceren naar de betrokken verzekeraars.

Om dit te kunnen realiseren worden de bestaande benefits geïnventariseerd via een informatieve audit.

In deze audit worden alle parameters bepaald, belangrijk voor een automatische administratieve verwerking van de maandelijkse personeelsbestanden. Elke wijziging wordt door MyBen gedetecteerd en doorgegeven naar de betrokken verzekeraars.

Een gebrekkige administratie kan er immers voor zorgen dat uw benefit als “zuur” wordt gesmaakt, wat nu net niet de bedoeling is.

Elke wijziging wordt teruggekoppeld via een automatische mail naar de medewerker en de HR afdeling. Op die manier worden ook de personeelsgegevens correct bijgehouden en geoptimaliseerd.

De inhoud van de communicatie wordt door de HR afdeling bepaald, in overleg met Partner in Benefits. Een nieuwe medewerker kan ofwel doorverwezen worden naar de bestaande broker ofwel naar de diensten van HR.

De prijszetting is transparant en betreft een fee per maand.

Voordelen van MyBen

Alle wijzigingen worden automatisch verdeeld over de betrokken polissen en verzekeraars. En ook hier doen wij de controle of de verzekeraar de ontvangen bestanden (met de wijzigingen) op tijd verwerkt.

Partner in Benefits geeft u geen licentie of gebruiksrecht waarbij HR het werk zelf moet doen en er bovendien een licentierecht dient betaald te worden. Integendeel, wij doen het werk en u dient zich geen zorgen meer te maken.

MyBen is een AUTOMATISCH platform. Elke personeelswijziging wordt herkend en automatisch verwerkt in het platform. Geen manuele fouten meer!

In samenspraak met HR krijgt elke werknemer een informatiemail die de wijziging communiceert.

HR kan via hun HR platform alle benefits raadplegen per werknemer.

Zin om met onze applicatie aan de slag te gaan?

U wilt een demo of u heeft nog vragen?

Contacteer ons
©2021DisclaimerPrivacybeleid