De ervaren professional in uw benefit beleid

Partner in Benefits (PinB) geldt al jaren als vaste waarde in het HR-landschap. PinB is een dynamisch bedrijf dat het verschil maakt in de markt van het maandelijkse databeheer van bedrijven naar EB dienstverleners.

Met een gezonde dosis nieuwsgierigheid blijven wij continu zoeken naar vernieuwing.

Dit vertaalde zich in de tool MyBen. Het platform verwerkt automatisch alle maandelijkse personeelswijzigingen. In dit traject gaat PinB in communicatie met de drie betrokken partijen: werkgever, werknemer en verzekeraar. De communicatie naar de medewerker wordt in onderling overleg met HR ingevuld. Kortom bij PinB maakt u kennis met een ultramodern verwerkingsconcept. Wat kan PinB voor u nog betekenen: overleg met de sociale partners rond aanvullende verzekeringen, een “In the House” principe waar een benefit partner in de onderneming beschikbaar is voor een afspraak met de medewerker.

Wij geven dagelijks het beste van onszelf met ons team van benefit partners.

Alles in een transparante omgeving zonder verdoken kosten. PinB werkt immers op fee basis voor het MyBen concept en op uurbasis voor de consultancy en “In the House” principe. Het advies is op die manier gegarandeerd objectief en niet product- of commissiegebonden. Bovendien worden uw benefits ingevuld met dekkingen die het best scoren op de verzekeringsmarkt.

Zin om met onze applicatie aan de slag te gaan?

U wilt een demo of u heeft nog vragen?

Contacteer ons
©2025DisclaimerPrivacybeleid